Download
Нормативна база для вчителя фізичної культури
Нормативна база з фізкультури.rar
compressed file archive 6.2 MB
Download
5-9 кл. Програма за новм ДС
1_var_modul_-.doc
Microsoft Word Document 1.4 MB
Download
Програма для спеціальної медичної групи.
Microsoft Word Document 679.1 KB
Download
Методичні рекомендації. 2013-2014 н.р.
fizcult.pdf
Adobe Acrobat Document 178.4 KB
Download
Метод рек. 2013-2014 н.р (Суми)
МетодРекомФізична культура 2013-2014.doc
Microsoft Word Document 43.8 KB
Download
Оцінювання
OCINKA_2012.pdf
Adobe Acrobat Document 361.9 KB
Download
Рекомендації для дітей, хворих на сколіоз
rekomendaciji_dlya_ditey_hvoryh_skolyozo
Microsoft Word Document 39.5 KB

корисні посилання для вчителя фізичної культури

ПАМ'ЯТКА

по вивченню організації роботи на уроках фізичної культури з дітьми, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи

Мета: Перевірка організації роботи на уроках фізичної культури та в позаурочний час з дітьми, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи, виявлення системи роботи чи досвіду роботи вчителя з поліпшення фізичної підготовленості учнів, навчально-матеріальної бази спортивних залів та інших приміщень, пристосованих для проведення уроків фізичної культури та оздоровчої фізкультури.

Методологічний інструментарій вивчення стану викладання: Бесіди з адміністрацією школи, вивчення шкільної документації; спостереження, співбесіда з учителями та учнями; аналіз, самоаналіз уроків.

 

I. Робота з адміністрацією

1.Вивчення шкільної документації:

-навчального, річного плану, місце предмета «Фізична культура» в ньому;

-організація роботи по проведенню поглибленого медичного огляду школярів, форма контролю, висновки;

-накази про зарахування учнів до спеціальної медичної групи;

-заходи адміністрації, спрямовані на забезпечення охорони праці та здоров’я дітей СМГ на уроках фізичної культури та в позаурочних та позакласних заходах;

-відвідування та аналіз уроків, позакласних заходів адміністрацією школи;

-наявність листків здоров’я у журналах;

-ефективність рекомендацій адміністрації.

2.Кадрове забезпечення викладання предмета (ПІП учителя, фах, стаж, категорія).

3.Розгляд результатів організації роботи на уроках фізичної культури та в позаурочний час з дітьми, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи, на засіданнях педради, методичному об’єднанні, нарадах при директорові, наявність наказів з цих питань.

4.Прийняття управлінських рішень та їх виконання. 

5.Методична робота з учителями: 

-ознайомлення з програмно-методичним забезпеченням;

-самоосвіта учителя.

 

II. Навчально-матеріальна база

 

Місце проведення занять: спортзал, майданчик, кімната оздоровчої фізкультури (розміри, обладнання, санітарний стан). Відповідність спортивного залу. Положенню про спортивний зал.Наявність спортінвентаря.

 

III.Робота з учителем 

1.Співбесіда за програмою та календарно-тематичним плануванням, нормативними документами.

 2.Вивчення особистої документації вчителя: 

-наявність календарних планів, поурочного планування; 

-ведення класних журналів, виконання рекомендацій МОН України, дотримання єдиного орфографічного режиму; 

3.Вивчення рівня педагогічної культури вчителя:

 -професійний рівень; 

-методичний рівень;

 

IV.Відвідування 1-2 уроків у кожного вчителя, який працює з дітьми даної категорії: 

-вивчення рівня самоосвітньої компетентності учнів та вчителя; 

-аналіз уроку фізкультури: щільність уроку, фізіологічна крива. 

-вивчення педагогічного стилю вчителя на уроці.

 

V. Робота медичного працівника 

-наявність медичного працівника (ПІП, фах, навантаження, режим роботи). 

-контроль за організацією та проведенням уроків фізичної культури, позакласних та позашкільних заходів з дітьми, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи, відвідування уроків, їх аналіз, наявність документації; 

-розбивка учнів на групи: основна, підготовча, спеціальна. Контроль переводу з групи в групу; 

-наявність журналу медобслуговування спортивних заходів; 

-санпросвіта з учнями;

 -аналіз захворюваності учнів у школі.